131207

Jag följer Olgaotur på instagram. Det gör även en vän till mig. En vän som jag inte ska nämna vid namn. Men vi delar exakt samma humor, dricker båda två så mycket kaffe att vi borde klimatkompensera och dessutom fyller vi år samma dag. Exempel på postade inlägg är Simmar bland vithajar - får mens. Eller Vinner på lotteriet - Hungergames. Befriande humor. Så jag kunde inte låta bli. Jag skickade ett blombud utan avsändare till ej nämnd person. När jag fått bekräftat att det levererats till mottagaren messade jag Överraskas med blombud - Felskickat. Allt enligt Olgaoturs profil men med min vän i bakgrunden. Jag skrattar fortfarande högt. Det må vara lite elakt men jag kunde inte hejda mig. Och som hon sa Hoppet tändes. Och släcktes. Twisten är liksom svår att forma i ord. Men budskapet gick hem! Moha!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Man kan ju inte låta bli att gilla sådan humor, ha ha...

2013-12-08 @ 15:02:22
Postat av: ida ö

Haha! Sjukt kul!
...och så blev även jag tvungen att följa olgaotur!

2013-12-09 @ 23:17:45
Postat av: Ulleotur

Plötsligt händer det, eller så inte! Kapad...rejält! Humor på hög nivå! Love it! Gör om, gör rätt, skicka till rätt adress ;)

2013-12-10 @ 10:07:56
Postat av: Hanna

Haha, det var kreativt! Måste kolla in Olgaotur!

Sv: Urbanstore ja. Visst är det galet! Vill ha allt, allt, allt! Småjobbigt att bo på promenadavstånd, men jag brukar lyckas hålla mig därifrån iallafall när jag är ute och rullar vagn..det skulle kunna bli rätt dyrt med Elsa lössläppt där inne. Flax flax flax säger sedlarna vilket som!

2013-12-16 @ 12:53:46
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0